top of page

לא עומד לו ? המדריך למשתמש. מה עושים עם פין רך/זקפה חלשה ?

עודכן: 18 במאי 2023

אני מניחה שרובנו נתקלנו בתופעה של פין זקוף ומזדקר וגם של פין רפוי ולא עומד.

השנים עוברות להן, ומעולם לא לימדו אותנו מה עושים כשאין לו זקפה. לרוב יש שינסו להעמיד אותו, יש כאלה שיעצרו את הפעילות לגמרי ויש שיירתעו מהאיבר הרפוי או מהזקפה החלשה ואולי ייקחו אשמה ויהיו במבוכה מהסיטואציה.

אני רואה את הפין כמו חבר עם רצונות, תחושות וצרכים, הוא מגיב בהתאם לגירויים של מגע וגירויים מחשבתיים.

אם אנחנו מסתמכים על פורנו ועל חינוך מיני מסוים, אנחנו עלולים לחשוב שזקפה חזקה מיד על ההתחלה, היא תמיד קורית שיש גירוי מיני והיא נמשכת כל הזמן שנמצאים באקט מיני ומחזיקה זמן רב, בפועל לא כך הדבר תמיד.

הפין והזקפה מושפעים מהרבה דברים והם מתנהגים בהתאם לסך כל הדברים האלו. בנוסף הייתי מצפה שאם מיניות היא מעבר לכמה רגעים אז שהזקפה תתחזק ותיחלש בהתאם לעוצמת הגירוי שיש, לאנרגיה המינית שקיימת בגוף ולעתים היא גם נמשכת כל הזמן, זה בהחלט משתנה מגבר לגבר.

יש מחשבות שהן מגרות אותי ויש מחשבות שאינן מגרות, יש לחצים ופחדים בחיים ויש גם סתם ימים לא מרוכזים ועמוסים. ייתכן וזה קורה בגלל חוסר חשק למשהו ספציפי או כתוצאה משפיכה מוקדמת שזה מעיד על בעיה פיזיולוגית. לפעמים הכל ממש ממש תקין, התשוקה, הליבידו, הרצון להיכנס למיניות ועדיין לא תהיה זקפה, ולעתים הפין מודע לתחושות ולרגשות שאותו אדם עדיין לא ער אליהם ולפעמים הוא באמת רוצה לדבר, אז אולי כדאי שנקשיב לו.

צריך להתייחס לזה ברגישות כי תבינו שעל פין הגבר יושבת כל כך הרבה רגישות. יש לאיבר שלהם כל כך הרבה משקל מבחינת הגודל, הצורה, העוצמה והתפקוד, ומספיק פעם אחת שהם היו לא בנוכחות במיניות ולא הייתה להם זקפה חזקה או שהייתה להם שפיכה מהירה , על מנת ליצור תסריט קבוע שזה חוזר על עצמו שוב ושוב. אנחנו נכנסים למעגל הזה מהחשש ומהפחד שהוא לא יעמוד יותר, שלא יתפקד "כמו שצריך" ושמה שקורה הוא לא מספיק טוב. מבחינת הגבר זה יכול ליצור קושי רגשי משמעותי כאשר "לא עומד לו" ולכן הוצאתי את ההדרכה הכל כך חשובה הזו.

כמובן שיש להבין את המערכת הפיזיולוגית שקשורה לכלי הדם בתפקוד של הפין ולעתים להבין שאם יש שם בעיה שחוזרת על עצמה יש מקום לבדיקות רפואיות. מחקרים מעידים שמחלות כלי דם שונות וכמו כן הגיל ותרופות שלוקחים ועוד דברים בבריאות הגוף והנפש משפיעים על הזקפה.

אז מה עושים ?

קודם כל לא נבהלים - פין זה עדיין פין,

ופין רך הוא לגמרי מבורך ( משפט שלקחתי מחבר וקולגה ששמו מיכאל פינקל שגם לו יש סרטון נהדר בנושא ) .

פין רך יכול להגיע לאורגזמה ולשפיכה ויש לו מלא פוטנציאל עונג.

ואם הייתם רוצים לדעת מה עוד עושים, מוזמנים לצפות בהדרכה המצולמת שלי - איך מענגים פין רך!!



שמחה להביא את הבשורה הזו לעולם, את בשורת העונג של הפין הרך.

תתענגו באהבה.

שלכם,

טל איזק



bottom of page